آذربایجانی: سیاست سپاهان حفظ بازیکنان اصلی است

مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، در مورد زمان آغاز تمرینات پیش فصل سپاهان پیش از تقابل در پلی آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: بعد از پایان فصل و قهرمانی در جام حذفی، اعضای تیم فعلاً استراحت می‌کنند. طبق برنامه‌ریزی که کادر فنی داشته، تمرینات پیش فصل را آغاز می‌کنیم و در تلاش هستیم اردوی پیش فصل را برگزار کنیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اردوی پیش فصل سپاهان، در خارج از کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: مشغول بررسی هستیم و همه چیز طبق برنامه انجام خواهد شد. 

«مورایس و دیگر اعضای کادر فنی سپاهان از تهران عازم پرتغال شدند. تا چه مدت مرخصی آنها ادامه پیدا خواهد کرد و آیا مدت مرخصی آنها 10 روز است؟»‌ مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این سؤال تصریح کرد: آنها مرخصی گرفتند و در زمان مقرر به ایران بازخواهند گشت و همه چیز سر وقت انجام خواهد شد. 

آذربایجانی در مورد سیاست نقل و انتقالاتی سپاهان در فصل بیست و چهارم لیگ برتر و تعداد بازیکنانی که باید جذب شوند، گفت: بر اساس لیستی که کادر فنی به ما داده، بازیکنان جدید را جذب می‌کنیم. فعلاً زود است که از  تعداد آنها صحبت کنیم. در زمان خودش به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

وی راجع به اینکه آیا جدایی رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده از سپاهان قطعی شده است، تأکید کرد: بازیکنان بر اساس قرارداد و آپشن‌هایی که دارند با ما همکاری می‌کنند. هنوز رضاییان با ما برای جدایی مذاکره نکرده و سیاست ما حفظ بازیکنان اصلی تیم است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.