رضازاده خواستار رسیدگی به وضعیت آب در روستاهای مشکین شهر شد

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید عدالت در سطح کشور گسترده شود و نباید صرفا اعتبارات به چند استان برخوردار تخصیص داده شود.

به گزارش خبرآنی، بابک رضازاده در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده از منطقه محروم مشکین شهر می‌آیم. شهرستانی که بیش از ۸۰ درصد روستاهای آن بدون آب است. من از وزیر درخواست کردم که به مسائل مردم بیشتر رسیدگی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: ۱۸ سال است که این منطقه بدون آب است. ما روستاهایی داریم که تمام افراد آن ایثارگر بوده است. مشکین شهر بیش از ۸۲۰ شهید دارد. این حق ما نیست. این حق ما است که برخوردار باشیم. قرار نیست اعتبار فقط برای چند استان برخوردار باشد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است عدالت در تمام نقاط کشور جاری شود. جاده‌های مشکین شهر، جاده‌های مرگ شده است. ما در برخی از استان‌ها جاده‌ها داریم و اتوبان‌ها دارد راه می‌افتد، اما در شهر ما دریغ از یک اتوبان. آیا این عدالت است که در برخی از مناطق آزادراه را شروع کرده‌اید اما جاده های منطقه ما نیازمند حمایت بیشتر است؟

وی در ادامه تاکید کرد: روستاهای ما مشکلات عدیده‌ای دارند. ما آمده ایم که برای مردم کار کنیم و در خدمت مردم باشیم. منطقه مشکین شهر جوانان خوبی دارد اما ما فقط چهار سالن ورزشی داریم. باید از کشاورزان که در اثر تگرگ خسارت دیدند حمایت شود. باید وام‌های کم بهره در اختیار این عزیزان بگذارند. وزیر جهاد بیاید و ببینند چه بلایی سر کشاورزان آمده است. رهبری بر جهش تولید با مردم تاکید کردند. باید به این موضوع پرداخته شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.