شلیک موشک از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در غلاف غزه

منابع از شلیک موشک از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در غلاف غزه خبر دادند.

به گزارش خبرآنی، خبرنگار الجزیره اعلام کرد آژیرهای هشدار در منطقه «صوفا» در غلاف غزه به دلیل شلیک موشک از نوار غزه به صدا درآمد.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند ۲ موشک در منطقه غیرمسکونی در صوفا در غلاف غزه منفجر شد.

پیش از این نیز نیروهای شهید عمر القاسم از هدف قرار دادن نفربر زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در محله تل السلطان در غرب رفح، در جنوب غزه با راکت خبر دادند.

از سوی دیگر در حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه ۲ تن شهید شدند.

در این راستا «تیسیر محیسن» سخنگوی دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: قحطی خیلی سریع به استان‌های غزه و شمال نزدیک می‌شود. ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم رژیم اشغالگر را به بازگشایی گذرگاه‌ها و ورود کمک‌ها ملزم کند. هیچ کالایی در استان‌های غزه و شمال غزه وجود ندارد.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگ ویرانگری را با حمایت آمریکا علیه غزه آغاز کرده که بیش از ۱۲۳ هزار شهید و زخمی و بیش از ۱۰ هزار مفقودی بر جای گذاشته و همچنین موجب کمبود شدید مواد غذایی در این منطقه شده و کمبود غذا به‌ویژه در شمال نوار غزه به سطح قحطی رسیده است.

تل‌آویو با وجود صدور ۲ قطعنامه از سوی شورای امنیت برای متوقف کردن فوری این حملات و نیز حکم‌های دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص توقف یورش به رفح و ممانعت از وقوع کشتار جمعی در این منطقه و در پیش گرفتن اقداماتی برای بهبود شرایط فجیع انسانی در غزه، باز هم به حملات خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

صهیونیست

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.