پرسش های بخش خصوصی از ریاست جمهوری آینده

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران امروز در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف که محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری دولت چهاردهم نیز در آن حضور داشت، به بیان خواسته‌های بخش خصوصی از ریاست جمهوری آینده پرداخت و اظهار کرد: به دکتر قالیباف خسته نباشید عرض می‌کنم و باید گفت که جریان انتخابات برای تمام کاندیداها طاقت فرسا شده است.

وی افزود: خداوند به همه کاندیداها کمک کند و برای همه آنها از جمله آقای قالیباف آرزوی موفقیت و بهترین‌ها را دارم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: تحریم‌ها در کلیه امروز معیشتی به ویژه حوزه اقتصاد تاثیرگذار بوده است نظر شما درباره لغو تحریم‌ها چیست؟

وی خطاب به کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ثروت ملی در کشاورزی معدن و گردشگری صنعت کشور وجود دارد اما وضعیت معیشت مردم در شأن آنها نیست. شما چه برنامه ای برای ارتقای این جایگاه دارید؟

حسن زاده گفت: عدم عمل به برخی وعده های داده شده منجر به کاهش تعامل و اعتماد مردم به برخی از برنامه‌های دولت شده است چه تدابیری برای رفع این مشکل در نظر گرفته‌اید؟

وی که در حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری صحبت می‌کرد، گفت: زیرساخت‌های کشور برای سرمایه گذاری مناسب نیست و این زیرساخت‌ها با استانداردهای جهانی مطابقت ندارد؛ برای تکمیل زنجیره‌های سرمایه گذاری در کشور چه برنامه هایی دارید؟

رئیس اتاق بازرگانی ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود به ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: آقای قالیباف چه برنامه‌ای برای رفع این مشکلات دارد؟

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.