شهادت ۲ نیروی حماس در عملیات ترور رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

جنبش حماس اعلام کرد در جریان عملیات ترور ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، ۲ تن از نیروهایش به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرآنی، جنبش مقاومت اسلامی حماس در دویست و پنجاه و نهمین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اعلام کرد در جریان عملیات ترور بزدلانه یگان ویژه اشغالگر که امروز جمعه در شهر قلقیلیه رخ داد، رزمنده «محمود حسن منصور» و رزمنده «ایهاب ایوحامد» به شهادت رسیدند.
در همین زمینه سایت خبری العربیه امروز جمعه گزارش کرد در پی حمله نیروهای یگان ویژه رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، ۳ فلسطینی در نزدیکی قلقیلیه شهید شدند.

به نقل از خبرگزاری شهاب، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در محکومیت این ترور، در کرانه باختری عزای عمومی اعلام کردند. 

همچنین الجزیره گزارش کرد تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در قتل‌عامی جدید علیه آوارگان فلسطینی، به چادرهای این آوارگان در منطقه المواصی در غرب شهر رفح در جنوب غزه حمله کردند که بر اثر آن بیش از ۱۸ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان در المواصی در غرب شهر رفح تعداد زیادی شهید و زخمی برجای مانده است.

به نقل از القدس العربی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منزل یک خانواده فلسطینی را در اردوگاه «الشاطئ» در غرب شهر غزه بمباران کرد. در این حمله ۱۰ فلسطینی شهید و ۲۰ تن زخمی شدند.

مدیر بیمارستان المعمدانی اعلام کرد در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه الشاطئ و نوار غزه، ۳۰ شهید به این بیمارستان منتقل شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی منزل یک خانواده فلسطینی دیگر را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار داد و چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.