اجماع کاندیداها در راستای برنامه هفتم به دور از تعصبات جناحی

به گزارش گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم در خصوص اجماع احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بر سر یک کاندیدای اصلح گفت: اجماع کاندیداها باید در راستای توانمندی فردی باشد که بر برنامه هفتم توسعه اشراف کامل دارد.

ابراهیم عزیزی مسئول ستاد استان‌های قالیباف با بیان این مطلب افزود: در برهه حساس کنونی انتخابات، اجماع امری ضروری و حیاتی است و اجماع سازی باید به جهت انتخاب فرد اصلح ، انسانی کارامد، توانمند و دارای پتانسیل و با سابقه اجرایی قوی که شناخت کاملی از کشور داشته باشد، صورت گیرد.


وی افزود: اگر اجماع به سمتی رود که بتواند به تحقق کامل برنامه هفتم توسعه بیانجامد، اجماع خوب و آگاهانه ای است که نباید با تعصبات سیاسی و جناحی همراه باشد.


عزیزی گفت: از آنجایی که رئیس‌ جمهور منتخب مکلف به اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است، بنابراین ائتلاف و اجماع هم باید در راستای توانمندی فردی باشد که بر برنامه هفتم توسعه اشراف کامل دارد که آقای قالیباف تنها فردی است که این ویژگی را دارند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود؛ محمدباقر قالیباف را مصداق مدیر جهادی، انقلابی و تحول آفرین معرفی کرد که راه حل مسائل کشور را با نظر صاحب نظران، نخبگان و مدیران قوی در راستای خدمت گذاری هوشمندانه، علمی و عملی به جامعه در اولویت برنامه های خود قرار داده است.


مسئول ستاد استان‌های قالیباف با اشاره به لزوم رویکرد تحول گرایی و مدیریت تحول افرینی در اداره کشور گفت: چه کسی توانسته در طول این سال ها تحول آفرین باشد. تحول در اقتصاد، تحول در عمران، تحول در مسائل اجتماعی و انتظامی و تحول در زیرساخت‌ها از ویژگی‌های اقای قالیباف در طول سال ها خدمت است.


وی افزود: تحول زیر ساخت‌ها شهرتی است که اقای قالیباف در طول سال‌ها خدمت گزاری به آن مشهور است. قالیباف نشان داده است که در زمان حضور در سمت‌های مختلف با برنامه و ابتکار عمل رویکرد خوبی داشته که ما این روند را در دوران حضور وی در نیروی انتظامی و شهرداری تهران به وضوح مشاهده کردیم.


عزیزی در پایان تاکید کرد: از منظر ما همه کاندیداها محترم هستم از این رو ما در این مسیر درصدد تحقق بحث اجماع و وفاق ملی و در مرحله اول به دنبال افزایش هم‌افزایی و مشارکت مردم در انتخابات و در درجه دوم به دنبال رسیدن به یک گزینه اصلح هستیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.