طیب‌نیا:جدایی ستاره‌ها از سپاهان؟نگاه ما به تربیت بازیکن است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، محمد یاسر طیب‌نیا پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: سپاهان از باشگاه‌هایی است که به‌صورت زیربنایی کار کرده و آکادمی باشگاه از سن پایین روی استعدادهای اصفهان و ایران کار کرده است. سپاهان تیمی نیست که یک‌مرتبه و ناگهان به اینجا رسیده باشد و با گذشت زمان، ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های باشگاه بهتر به بار می‌نشیند.

وی در مورد ناکامی سپاهان در لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: در این فصل با اُفت و خیزهای جدی مواجه بودیم و شاید می‌توانستیم نتایج خیلی خوبی در لیگ برتر بگیریم، اما تقدیر بر این بود که به قهرمانی جام حذفی برسیم. روی آکادمی‌ها سرمایه‌گذاری کردیم و فصل آینده، نتایج سرمایه‌گذاری‌های گذشته را خواهیم دید.

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان درباره وضعیت ادامه همکاری این باشگاه با ژوزه مورایس گفت: قصد ما این است که مورایس به کار خود ادامه بدهد. نگاه ما بلندمدت بوده و معدود شرکت‌هایی در کشور داریم که برای سال‌های 1410 یا 1430 برنامه‌ریزی کرده باشند. همین برنامه را در فوتبال و ورزش داریم. مورایس یکی از بهترین مربیان فعلی ایران است و شاید پیشنهادهایی داشته باشد. نگاه ما در قراردادها نیز بلندمدت بوده و روی آکادمی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

طیب‌نیا در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرآنی پیرامون احتمال بالای جدایی شهریار مغانلو و رامین رضاییان تصریح کرد: باید ظرفیت‌های تیم را با نظر سرمربی و کمیته فنی سپاهان به بهترین نحو بچینیم و این کار در باشگاه انجام می‌شود. من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و کار را به اهل آن می‌سپارم. تا حداکثر ممکن از ظرفیت‌های ایجاد شده بهره می‌بریم و نگاه ما به تربیت بازیکنان است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.