ورزشگاه مس رفسنجان میزبان حریفان چادرملو در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، امیرفرشاد تفکری رئیس هیئت فوتبال یزد در خصوص صعود چادرملو به لیگ برتر و آخرین شرایط میزبانی این تیم گفت: برای همه هواداران فوتبال و مدیران استان یزد، صعود چادرملو غافلگیرکننده بود و خوشبینانه‌ترین هوادار هم فکر نمی‌کرد که این تیم ظرف 2 سال به لیگ برتر صعود کند. مدیرانی که در 20 سال گذشته در استان یزد بودند، همه گفتند که ما فوتبال نداریم، برای چه باید ورزشگاه داشته باشیم و کم‌لطفی کردند. برهمین اساس زمانی را از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواستیم تا تلاش کنیم هواداران‌مان از نگرانی بیرون بیایند.

وی در خصوص ایرادهای ورزشگاه شهید نصیری یزد عنوان کرد: از این ورزشگاه در مرحله اول 28 ایراد گرفته شد و در مرحله دوم 41 مورد نامه زدند که باید اصلاح کنیم. عمده‌ترین مشکل چمن ورزشگاه، تقویت لوکس نور، جایگاه VIP و VAR و جایگاه بانوان است. مدیران استانی و ورزش یزد به شدت پیگیر رفع مشکلات هستند اما زمان آنچنانی نداریم. اگر بخواهیم همین زمین چمن ورزشگاه را ترمیم کنیم حدود 4 ماه زمان می‌برد ولی عزم خوبی پشت این کار هست.

تفکری در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه شهید نصیری آماده میزبانی نباشد، چادرملو کجا میزبانی می‌کند؟ گفت: طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات تیم‌ها باید 2 ورزشگاه را معرفی کنند. فعلا تیم چادرملو ورزشگاه مس رفسنجان را برای میزبانی معرفی کرده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.