فردا پروژه رشت - کاسپین توسط مخبر افتتاح می‌شود

فردا پروژه رشت - کاسپین توسط مخبر افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه رشت - کاسپین فردا (پنج‌شنبه) با حضور سرپرست ریاست جمهوری افتتاح می‌شود و دریا به دریا متصل می‌شود.

به گزارش خبرآنی، مهرداد بذرپاش در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: رشد ترانزیت کشور در سه ماهه امسال نسبت به سه ماهه سال گذشته که در گزارش سازمان گمرک منتشر شد، خبر خبر خوب و امیدوار کننده‌ای است که مدیون پیگیری‌ها و سفرهای رییس‌جمهور شهیدمان است.
وی این رشد را ۵۵ درصد اعلام کرد و ادامه داد: رشد ترانزیک در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد رشد داشت. این رشد رکورد بی‌سابقه‌ای در ترانزیک کشور را ثبت خواهد کرد. ترانزیک جاده‌ای هم طی مدت مشابه ۶۹ درصد رشد یافته است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آمار پزشکی قانونی کشور گفت: سوانح جانباختگان جاده‌ای در دو ماهه ابتدایی امسال ۱۰ درصد کاهش یافته است. اگر این درصد تا پایان سال ادامه یابد، قانون برنامه هم عینیت یافته است.
بذرپاش از حضور سرپرست ریاست جمهوری برای افتتاح پروژه رشت - کاسپین در روز پنج‌شنبه (۳۱ خرداد) خبر داد و افزود: این پروژه شبکه کریدوری جنوب به شمال کشور را تکمیل می‌کند و دریای خزر را به  خلیج‌فارس متصل می‌کند. اگر رییس‌جمهور شهید زنده بود، این پروژه به دست ایشان افتتاح می‌شد.
ادامه دارد...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.