تصویب لایحه اصلاح قانون واردات خودرو در دولت

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگران درباره مصوبات امروز دولت بیان کرد: تلاش شد مسیر توسعه روابط دیپلماتیک که شهید رئیسی و امیرعبداللهیان پیگیری می‌کردند، متوقف نشود و روزهای گذشته شاهد سفرهای سرپرست خارجه و برخی وزرا بوده‌ایم.

وی افزود: هیات دولت با لایحه موافقتنامه همکاری راهبردی بین ایران و سوریه موافقت کرد. یکی از انتقادات این بود ما علیرغم نزدیک‌های فرهنگی، سیاسی، تمدنی و با سوریه نتوانسته‌ایم تعاملات اقتصادی‌مان را با سوریه گسترش دهیم و این لایحه به این مسئله کمک می‌کند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: لایحه موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا نیز به تصویب دولت رسید؛ این لایحه به مجلس می‌رود تا بتوانیم با اوراسیا تعامل‌های اقتصادی بهتری داشته باشیم.

بهادری‌جهرمی عنوان کرد: هم‌چنین لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو به تصویب رسید. برای حمایت از واردات خودروهای روز جهان، تسهیل‌گری در این حوزه صورت گرفت و برای برخی موارد سختگیری‌شده، پیشنهاد اصلاح داده شده تا امکان واردات خودرو بهتر شود. هم‌زمان نیز پیش‌بینی منابعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه تکنولوژی و فناوری‌های مرتبط با صنعت خودرو صورت گرفت.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.