نهاد سازمان ملل: نیروهای اسرائیلی ممکن است بارها قوانین جنگ را زیر پا گذاشته باشند

دفتر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی احتمالا در طول جنگ غزه بارها و بارها اصول قوانین جنگ را زیر پا گذاشته باشند.

به گزارش خبرآنی، دفتر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های انفجاری در مناطق پرجمعیت نمی‌تواند تمایز بین غیرنظامیان و نیروهای نظامی را تضمین کند.

براساس گزارش روسیا الیوم، دفتر حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی ممکن است مکررا اصول قوانین جنگ را زیر پا گذاشته باشند.

از هفتم اکتبر که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه به وجود آمده است.

طبق گزارش‌ها، تعداد شهدای حملات علیه نوار غزه به بیش از ۳۷ هزار ۳۷۲ تن و زخمی‌ها به ۸۵ هزار و ۴۵۲ تن رسیده که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند و هنوز هزاران تن از قربانیان این حملات زیر آوارها و در مسیرها هستند و رژیم اشغالگر مانع از دسترسی نیروهای امدادرسان و دفاع مدنی به این مناطق می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.