تدسکو: می‌دانستم که بالاخره یک روز می‌‌بازیم!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، دومنیکو تدسکو سرمربی تیم ملی بلژیک پس از باخت یک بر صفر این تیم برابر اسلواکی در دور نخست بازی‌های گروه E یورو 2024 که پایان‌بخش 15 بازی بدون شکست متوالی شیاطین سرخ بود، به خبرنگاران گفت: می‌دانستیم که سرانجام یک بازی را می‌بازیم و متأسفانه این شکست امروز رقم خورد. چیز زیادی وجود ندارد که بتوانم به تیم برای پیشرفت کردن بگویم. ما موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتی و اگر یکی از آنها را به گل تبدیل کرده بودیم، بازی برای‌مان آسان‌تر پیش می‌رفت. تنها نکته منفی بازی‌مان استفاده نکردن از موقعیت‌ها بود. ما کلی موقعیت داشتیم. این هم اما بخشی از بازی است. بازیکنان‌مان واقعاً ناراحت هستند.

تدسکو افزود: روند آماده‌سازی تیم برای این بازی بسیار خوب بود. امروز ما باید گل می‌زدیم که اگر این اتفاق می‌افتد الان هیچ مشکلی و نقدی به عملکرد‌مان نبود.

یورو 2024 ,

در همین حال فرانسچکو کالتزونا سرمربی تیم ملی صربستان هم گفت: بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را انجام دادند و یک حریف بزرگ را از سر راه برداشتند. من به آنها گفتم که باید باور داشته باشیم که می‌توانیم همپای بهترین‌ها بازی کرد. این یک پیروزی بزرگ و ارزشمند است اما تلاش ما باید ادامه داشته باشد. حالا خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنیم. باید در آن بازی‌ها هم گل بزنیم تا به هدف‌مان که صعود به مرحله بعدی است برسیم.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.