نظامی ارشد صهیونیست: ارتش برای تداوم جنگ در غزه آمادگی ندارد

منابع عبری به نقل از یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ارتش این رژیم برای تداوم جنگ در غزه آمادگی ندارد.

به گزارش خبرآنی، این افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نیروهای ارتش روی پشت‌بام‌ها، نزدیک پنجره‌ها و داخل خانه‌ها در غزه همچون اردک در تیررس مبارزان فلسطینی هستند. 

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وی همچنین اعلام کرد هیچ محافظتی از کاروان‌های نظامی رژیم صهیونیستی در غزه انجام نمی‌گیرد.

این افسر ارشد صهیونیستی تاکید کرد که شرایط و موقعیت‌هایی در غزه وجود دارد که هیچگونه آمادگی و آموزشی برای یک نبرد حساب شده در آن انجام نگرفته است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ تاکنون بیش از ۱۵۶۰۰ کودک فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران کودک دیگر نیز زخمی شدند. این وزارتخانه گزارش داد که بیش از ۷۰ درصد شهدای جنگ علیه غزه، زنان و کودکان هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.