توضیح بلینگام درباره شادی گل خاصش با آرنولد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، جود بلینگام که در اولین فصل حضورش در رئال مادرید درخشان ظاهر شد و با به ثمر رساندن 24 گل به این تیم برای کسب قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، شب گذشته (یکشنبه) در برتری یک بر صفر انگلیس در گروه C مسابقات یورو 2024 هم تک‌گل سه‌شیر را به ثمر رساند و در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بلینگام در این باره به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» گفت: می‌خواستم فرم و شکلی که در رئال مادرید داشتم را به تیم ملی انگلیس بیاورم. شروع خوبی برایم بود تا بتوانم اعتماد به نفسم را بالا ببرم و مهمتر از همه اینکه توانستم به تیم برای کسب پیروزی کمک کنم.

وی اضافه کرد: صربستان حریفی سرسخت و قدرتمند بود که به لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد. ما اما در طول هفته خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم. می‌دانم در مسابقات دیگر گل‌های زیادی زده شده است، اما سعی می‌کنیم استانداردهای خودمان را حفظ کنیم، نه اینکه مطابق با موضوعات بازی‌های دیگر به میدان برویم.

هافبک تیم ملی در توضیح شادی گلی که با ترنت الکساندر آرنولد داشت که هر دو زانو زدند و با یک دست صورت خود را پوشاندند، اظهار داشت: وقتی ما بازی گرگ (نوعی کارت بازی شبیه به بازی مافیا) را انجام می‌دهیم، یکی از افراد وقتی نمی‌داند که چه خبر است، انجام این حرکت را دوست دارد. این نوعی شادی گروهی برای گروه گرگی است.

بلینگام و الکساندر آرنولد که رابطه خیلی صمیمی با هم دارند،  در این بازی به ترتیب 86 و 68 دقیقه بازی کردند و جای خود را به کوبی مینو و کونور کالاگر دادند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.