دانمارک و اسلوونی اولین تساوی یورو 2024 را رقم زدند فیلم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در ادامه دیدارهای روز سوم رقابت‌های فوتبال یورو 2024، تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و اسلوونی از ساعت 19:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اشتوتگارت آره‌نا به مصاف هم رفتند که در پایان، دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این مسابقه ابتدا دانمارک با گل دقیقه 17 کریستین اریکسن از حریف پیش افتاد، اما «اریک یانزا» در دقیقه 77 کار را به تساوی کشاند.

در این بازی نه تنها اولین تساوی یورو 2024 ثبت شد، بلکه روند بدون شکست دانمارک مقابل اسلوونی نیز ادامه یافت. اسلوونی تاکنون نتوانسته دانمارک را شکست بدهد و فقط به 2 تساوی رسیده است.

قضاوت این بازی که از گروه C برگزار شد، بر عهده ساندرو شارر از سوئیس بود که به استویانوویچ و سلار از اسلوونی و هیولمند از دانمارک کارت زرد نشان داد.

دانمارک در این بازی عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت و این مسئله نه تنها در نتیجه، بلکه در آمار نیز مشهود بود. در نیمه اول کاسپر اشمایکل دروازه‌بان و کاپیتان دانمارک حتی یکبار هم به زحمت نیفتاد و هیچ توپی در چهارچوب دروازه‌اش قرار نگرفت. در طرف مقابل اوبلاک که بازوبند کاپیتانی اسلوونی را نیز به بازو بسته بود، چند بار دروازه‌اش تهدید شد، اما فقط یکبار توپ را از درون آن بیرون آورد.

دانمارک با وجود آنکه در این بازی عملکرد بهتری در آمار نسبت به حریف داشت، اما در نهایت به تساوی رضایت داد. در نیمه اول کاسپر اشمایکل دروازه‌بان و کاپیتان دانمارک حتی یکبار هم به زحمت نیفتاد و هیچ توپی در چهارچوب دروازه‌اش قرار نگرفت. در طرف مقابل اوبلاک که بازوبند کاپیتانی اسلوونی را نیز به بازو بسته بود، چند بار دروازه‌اش تهدید شد، اما فقط یکبار توپ را از درون آن بیرون آورد.

در نیمه دوم اسلوونی تلاش بیشتری کرد تا به دروازه دانمارک نزدیک شود. همه امیدهای این تیم به ساق‌های بنجامین ششکو بود و او در دقیقه 76 تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما شوتش به دیرک عمودی برخورد کرد و بیرون رفت. فشارهای اسلوونی در درقیقه 78 بالاخره جواب داد و «اریک یانژا» با شوتی که در بین راه به هیولمند نیز برخورد کرد و منحرف شد، گل تساوی را به ثمر رساند.

البته پیش از این گل دانمارک فرصت ثبت گل دوم را داشت، اما اوبلاک با یک عکس‌العمل استثنایی ضربه هویلوند را از چند قدمی دروازه دفع کرد.

در 15 دقیقه پایانی نیز شرایط برابر بود و با وجود تلاش‌های هر دو تیم، موقعیت خاصی ایجاد نشد تا اولین جام هفدهم به ثبت برسد.

تصاویر منتخب این بازی در زیر آمده است:

یورو 2024 , یورو 2024 , یورو 2024 , یورو 2024 , یورو 2024 , یورو 2024 , یورو 2024 , یورو 2024 , یورو 2024 ,

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.