اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت توسط شاگرد قهوه‌خانه

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، چندی قبل مردی به یکی از اداره‌های پلیس پایتخت رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: ما ساکن یکی از استان‌های جنوب ایران هستیم. دختر جوانم به بهانه خرید کتاب از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است، تلفن‌ همراهش خاموش و بستگان نیز خبری از او ندارند. متوجه شدم فرزندم با مرد میانسالی که در تهران زندگی می‌کند در فضای مجازی ارتباط مخفیانه داشته است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا، تیمی از ماموران پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند، دختر جوان قبل از اینکه به کتاب‌فروشی مراجعه کند مسیر خود را به سمت ترمینال تغییر و با اتوبوس به تهران سفر کرده است.

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی پی بردند مرد میانسال که در یک قهوه‌خانه در جنوب تهران کار می‌کند با چرب‌زبانی به دختر جوان وعده مهاجرت و ازدواج داده است که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

ماموران در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، قهوه‌خانه مورد نظر را شناسایی و متوجه شدند که دختر جوان با مرد میانسال در آنجا زندگی می‌کنند که متهم پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

متهم در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت به اروپا اعتراف کرد.

به گزارش خبرآنی، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دختر جوان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.