ساخت یونیت قابل حمل دندانپزشکی برای توانخواهان حرکتی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان یونیت قابل حمل دندانپزشکی برای درمان‌های مربوط به جانبازان، معلولان و سالمندانی که مشکل حرکتی دارند، به تولید رسانده است.

به گزارش خبرآنی، محمدرضا درعلی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: یونیت‌های پرتابل با هدف کمک به توانخواهان بوده است. این تجهیزات دندانپزشکی و باکس دارو همانند یک مطب کامل در صندوق عقب خودرو قرار می‌گیرد و امکان ویزیت در منزل را تسهیل کرده است.

وی با بیان اینکه هر آنچه که برای امور معاینه و درمانی از یک یونیت دندانپزشکی انتظار داریم در این یونیت سیار دندانپزشکی وجود دارد، اظهار کرد: قابلیت جمع و باز شدن برقی، حجم بسیار کم، وزن پایین، توانایی فول پوزیشن صندلی به صورت برقی، عدم نیاز به لوله کشی آب و فاضلاب برای راه‌اندازی و قابلیت عملیاتی شدن در زمان کوتاه در هر مکانی از جمله ویژگی‌های برجسته‌ این یونیت دندانپزشکی است.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیرعامل این شرکت خاطر نشان کرد: صندلی این یونیت به ‌گونه‌ای طراحی شده که به‌صورت الکترونیکال کنار تخت بیماران بستری‌شده، مماس با تخت بیمار قرار می‌گیرد و بیمار به‌راحتی به یونیت منتقل می‌شود و تمامی خدمات دندان‌پزشکی از ایمپلنت تا درمان ریشه و جراحی با استفاده از این تجهیزات قابل اجرا است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.