اشغالگران آمبولانس‌ها در غرب رفح را هدف قرار دادند/ هلاکت یک سرباز دیگر صهیونیست

ارتش رژیم صهیونیستی حتی امروز که در غزه عید قربان است، به حملات وحشیانه خود ادامه می‌دهد تاکنون ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کردند.

به گزارش خبرآنی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دویست و پنجاه و چهارمین روز از حملات خود به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند و در اولین روز از تعطیلات عید قربان این رژیم مرتکب سه کشتار در حق خانواده‌های فلسطینی شده که در نتیجه آن پیکرهای ۳۰ شهید و ۹۵ زخمی به مراکز پزشکی منتقل شدند.

در حالی که این رژیم اشغالگر مدعی است حملات هوایی خود علیه مناطق جنوبی نوار غزه را به مدت ۱۱ ساعت جهت انتقال کمک‌ها در اولین روز عید قربان متوقف می‌کند، اما قایق‌های جنگی این رژیم به هدف قرار دادن خانه‌های شهروندان در ساحل دریای رفح ادامه می‌دهند.

همچنین سربازان ارتش این رژیم چند خانه در منطقه‌ای در مرکز رفح را به آتش کشیده و جنگنده‌های آن نیز چند خانه در محله تل السلطان را بمباران کردند.

امدادگران پیکرهای ۱۱ شهید را از مناطق مختلف رفح خارج کردند.

علاوه بر این ارتش اشغالگر یک خانه در محله‌ای در شرق خان یونس را ویران کرد.

در شهر غزه و استان غزه شمالی نیز ارتش اشغالگر به حملات خود علیه فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد و یک فلسطینی را در شرق محله الزیتون به شهادت رساند.

همچنین منطقه‌ای در غرب غزه با حملات مستمر اشغالگران مواجه است و اشغالگران یک خانه را در اردوگاه الشاطئ در غرب غزه هدف قرار دادند.

در مرکز نوار غذا نیز اشغالگران به بمباران خانه‌های واقع در روستای «المغراقه» در شمال اردوگاه النصیرات ادامه می‌دهند.

خبرنگار شبکه خبری «روسیا الیوم» نیز امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای امدادرسان را که تلاش می‌کردند پیکرهای 2 شهید را از محله تل السلطان منتقل کنند، مستقیم هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه خبری «الجزیره» نیز تایید کرد که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به محله تل السلطان در غرب رفح 2 فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش این منبع، ارتش رژیم اشغالگر خودروهای آمبولانسی را که در حال انتقال اجساد شهدا در این محله بودند، هدف قرار داد.

همچنین این منبع اعلام کرد که در حمله پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی در شهر غزه سه فلسطینی زخمی شدند.

منبع یاد شده افزود: درگیری‌های شدیدی همراه با انفجارهای گسترده در اطراف مسجد «سعد خلف» در جنوب شرق شهر غزه شکل گرفتند.

علاوه بر این، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی را در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند و توپخانه این ارتش نیز شرق شهر خان یونس و رفح را هدف قرار داد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعتراف کرد که یکی از سربازان تیپ ۶۰۱ در جریان درگیری‌های نوار غزه به هلاکت رسید به این ترتیب تعداد کشته‌های ارتش اشغالگر از روز شنبه به 12 تن افزایش یافت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.