مسیر موقت بزرگراه آیت‌الله سعیدی آماده بهره‌برداری است

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سید محمدرحیم مرتضوی؛ شهردار منطقه 9 با اشاره به اهمیت اجرای پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در غرب شهر تهران اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور حل مشکل ترافیکی در پهنه غربی تهران، عملیات اجرایی اتصال پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح با تاکیدات مدیریت ارشد شهری و پیگیر های مجموعه شهری در منطقه با سرعت درحال اجراست و کارگاه‌های عمرانی آن به صورت شبانه‌روزی درحال فعالیت است.

وی افزود: برای سرعت گرفتن عملیات عمرانی در ابتدای پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، میدان جی به مدت یک‌سال مسدود است. لذا جهت رفاه حال شهروندان، مسیر موقت انحراف ترافیکی در بزرگراه آیت‌‌الله‌ سعیدی از جنوب میدان فتح به سمت شمال آن به طول 500 متر با 2000 تن آسفالت ایجاد و قابل بهره‌برداری است.

شهردار منطقه 9 یادآور شد: درحال حاضر پهنه غربی شهر تهران فاقد بزرگراه پیوسته شمالی ـ جنوبی است که امیدواریم با بهره‌برداری نهایی از پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در آینده‌ای نه چندان دور،  شاهد کاهش بار ترافیکی غرب کلانشهر تهران و تسهیل تردد شهروندان و در نهایت تامین رضایت آنها شویم.

براساس این گزارش، پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح یک پروژه بزرگراهی به طول 2.5 کیلومتر در منطقه9 با مجموعه‌ای از تقاطع‌های غیرهمسطح است که میدان جی را به غرب میدان فتح متصل می‌‍سازد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.