اختصاص رایگان سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در سازمان زیباسازی با حضور نماینده نامزدها برگزار شد.

براساس این گزارش، هدف سازمان زیباسازی از این فضا، ایجاد شور انتخاباتی و صیانت از منظر شهری است.

مهدی مذهبی؛ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در تشریح اختصاص سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: در روزهای پیش‌رو یک رویداد سرنوشت‌ساز خواهیم داشت که به گفته رهبری، در اولویت اول آن مشارکت مردم است و همه باید شور و نشاط انتخاباتی و افزایش مشارکت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: از مدتی پیش جلساتی با حضور کارشناسان حوزه تبلیغات را آغاز کردیم و این اقدام با هدف افزایش مشارکت و ایجاد عدالت تبلیغاتی شروع شد که نهایتا به این جلسه منتج شد.

مذهبی افزود: علاوه بر مسیرهای همیشگی همانند المان‌های تبلیغاتی برای انتخابات و ایجاد فضا برای نصب تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر تهران همانند همیشه این فرصت جدید نیز برای اولین‌بار برای نامزدها فراهم شده است.

وی گفت: نمایندگان نامزدهای چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق قرعه‌کشی می‌توانند بسته‌های تبلیغاتی شهرداری تهران را شامل 45 سازه بیلبورد و عرشه را به صورت رایگان دریافت کنند.

حامد شایان؛ معاون سیاسی فرماندار تهران در این مراسم گفت: با خلاقیت خوب سازمان زیباسازی کارهای نو و مبتکرانه‌ای در تهران انجام شده است.

وی با مخاطب قرار دادن نمایندگان نامزدها افزود: مسئولیت محتوای سازه‌ها با نامزدها و نمایندگان آنها خواهد بود، البته ارزیابی و نظارت‌هایی خواهیم داشت هدف ما از برگزاری این کارها مشارکت در انتخابات است همانگونه که رهبر انقلاب به مسئله مشارکت تاکید دارند برای ما هم مهم است، این سازه‌ها قرار است در بر گیرنده اکران بنرها و پوسترها باشد اما اخلاق باید در تمام مسیر تبلیغات رعایت شود اما باید در ستادها مصوبه‌ای باشد تا همه موارد از سوی ستادها به سازمان زیباسازی مکتوب اعلام شود.

وی افزود: ما فضاهایی برای اثرگذاری بیشتر در اختیار نامزدها قرار می‌دهیم اما باید رؤسای شهر تهران به سرعت از سوی ستادها معرفی شود، چرا که باید نظارت‌ها انجام شود، چون مسئولیت تمام ستادها بر عهده مسئولان استانی است. ما برای موضوعات امنیتی انتظامی و ترافیکی باید تدابیری داشته باشیم از این رو باید رؤسای ستاد شهرستانی معرفی شوند.

وی به پروتکل‌هایی که نمایندگان نامزدها باید طبق آنها در شعب اخذ رای حاضر شوند اشاره و بر آنها تاکید کرد.

عزتی؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این مراسم تصریح کرد: انتخابات تجلی حضور مردم در ارکان و تصمیم‌سازی است و یکی از ارکان بازدارندگی و امنیت بدون شک انتخابات است از این رو اجرای عدالت انتخاباتی و اجرای سالم و در نهایت افزایش مشارکت خاری در چشم دشمنان خواهد بود و امیدها را برای ادامه راه شهدای خدمت فراهم خواهد کرد

وی با قانونی خواندن برنامه تبلیغاتی سازمان زیباسازی تصریح کرد: هدف و راهبرد شهرداری دادن سهم عادلانه با نامزدها و احترام به بینش مردم برای مشارکت و انتخابات اصلح است.

پس از برگزاری آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بسته‌های تبلیغاتی که شامل 6 بسته تبلیغاتی بود به ترتیب زیر به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعلق گرفت.

این قرعه‌کشی توسط نمایندگان شورای نگهبان و سازمان ثبت احوال کشور انجام شد.

در این قرعه‌کشی بسته شماره چهار به محمدباقر قالیباف، بسته شماره دو به سعید جلیلی، بسته شماره شش به مسعود پزشکیان، بسته شماره سه به مصطفی پورمحمدی، بسته شماره یک به امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و بسته شماره پنج به علیرضا زاکانی تعلق گرفت.

به گزارش خبرآنی، طارمیان در آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در تشریح 6 بسته اختصاص پیدا کرده به نامزدهای انتخابات گفت: در این 6 بسته، 30 سازه عرشه و 15 بیلبورد که سرجمع برای هر بسته 45 سازه تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. مساحت هر یک از بسته‌ها برای فضای تبلیغات بین یک هزار و 750 متر تا یک هزار و 850 مترمربع است.

وی افزود: پراکندگی همه این بسته‌ها در سطح اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها و در 4 پهنه شمال، جنوب، غرب و شرق است که از فردا ساعت 24 تا روز چهارشنبه هفته آینده و 24 ساعت قبل از روز رای‌گیری امکان اکران تبلیغات بر روی این فضاهای تبلیغاتی در سه نوبت اکران فراهم خواهد شد.

طارمیان ادامه داد: طرح‌هایی که از سوی کاندیداها ارائه می‌شود باید در معرفی و برنامه‌هایشان اختصاص پیدا کند یعنی اجرای طرح‌ها منوط به رعایت قوانین انتخاباتی وزارت کشور است و نصب طرح‌های تبلیغاتی به همراه بسته‌هایی که به هر یک از نامزدها ارائه شده رایگان و با سازمان زیباسازی که برای نخستین بار این کار انجام شده است.

وی تاکید کرد: سعی کردیم پراکندگی برای فضاهای تبلیغاتی همه کاندیداها یکسان باشد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.