تلویزیون با تراشه هوش مصنوعی در راه بازار است

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از گیزمو چاینا، این تلویزیون ها هم اکنون برای پیش سفارش آماده هستند و ماه آینده وارد بازار می شوند.

ال جی سری تلویزیون های مذکور را با ۲ سایز نمایشگر ۶۵ و ۷۷ اینچ ارائه می کند. بهای مدل ۶۵ اینچی ۲۰۸۰ دلار و مدل ۷۷ اینچی ۲۹۸۰ دلار خواهد بود.

این تلویزیون ها مجهز به تراشه صوتی-تصویری α۸ AI این شرکت هستند که کیفیت صوتی و تصویری خارق العاده ای فراهم می کنند.

این تلویزیون ها وضوح ۴K و ۱۲۰ هرتز رفرش ریت دارند تا تصاویری زنده و روان را نمایش دهند و به همین دلیل برای محتواهایی با سرعت بالا یا بازی های رایانشی مناسب هستند.

سری evoB۴ دارای ویژگی های متنوعی است که برای تصاویری خارق العاده ایجاد می کنند. قابلیت های دالبی ویژن و Atmos از تصاویر و صوتی با کیفیت بالا پشتیبانی می کنند. علاوه بر آن تلویزیون های مذکور مجهز به قابلیت صدای فراگیر مجازی ۹.۱.۲ هستند تا یک تجربه صوتی سینماتیک ارائه کنند.

سری تلویزیون ال جی رنگ ها را با 100 درصد دقت و با طیفی  وسیع ارائه می کند که از طیف وسیعی از رنگ های واقعی و زنده پشتیبانی می کند.

همچنین سری جدید ال جی از پلتفرم webOS تلویزیون هوشمند بهره می برد و به همین دلیل دسترسی آسان به سرویس های پخش محتوا و دیگر کاربردها را فراهم می کند.

در کنار این موارد تلویزیون های مذکور مجهز به حالت کاهش نور آبی AI و همچنین حالتFIMMAKER هستند. این درحالی است که دستگاه های مذکور دارای گواهینامه های تولید نور آبی اندک، درخشش کم و بدون انعکاس هستند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.