ارتش رژیم صهیونیستی: جنگ در رفح ادامه دارد

در پی انتشار اخبار ضد و نقیض از «توقف تاکتیکی» جنگ در رفح واقع در جنوب نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی از ادامه جنگ در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرآنی، شبکه العربیه به نقل از یک منبع در ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: ارتش به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرده است که جنگ در رفح ادامه دارد.

این منبع گفت: هیچ آتش‌بسی در جنوب نوار غزه وجود نداشته و جنگ در رفح همچنان ادامه دارد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: نتانیاهو به منشی نظامی خود ابلاغ کرده است که اجرای آتش‌بس انسانی در رفح مردود است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی از ساعت هشت صبح تا هفت عصر روزانه در جاده منتهی به گذرگاه کرم ابوسالم به خیابان صلاح‌الدین و سپس به سمت شمال، فعالیت نظامی خود را به صورت «موقت و تاکتیکی» متوقف کرده است.

رسانه‌های صهیونیست در این باره نوشتند عملیات نظامی به طور موقت و «تاکتیکی» متوقف شده تا اجازه رسیدن کمک‌های انسانی را بدهد.

در هفتم ماه مه چند ساعت پس از موافقت صریح حماس با پیشنهاد میانجی‌گران برای آتش‌بس، اشغالگران عملیات نظامی خود را در شهر رفح در جنوب نوار غزه آغاز کردند.

از روز اول عملیات رفح، اشغالگران عمداً سیاست کوچ و جابجایی ساکنان و آوارگان و تخریب را دنبال کردند و ساکنان را به سمت مناطق تخریب شده در شهر خان یونس یا منطقه مرکزی در شهر دیرالبلح در وسط نوار غزه تخلیه کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

صهیونیستی ادامه

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.