30نفر ازعوامل عملیات تروریستی درسیستان‌وبلوچستان خارجی بودند

به گزارش گروه دفاعی ‌پایگاه خبری خبرآنی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گردهمایی سراسری مسئولان و مدیران دفاتر نمایندگی ولی فقیه در این نیرو گفت: سلسله اقدامات آشکار و پنهانی در نیروی زمینی سپاه جریان دارد که تاکنون بسیاری از تهدیدات را در نطفه خفه کرده است.

وی به نقش مهم و موثر نیروی زمینی سپاه در جغرافیای وسیع کشور برای صیانت از آرامش و امنیت مردم اشاره کرد و افزود: اگر چه بسیاری از دسیسه‌های تروریستی و ضد امنیتی دشمن شناسایی و خنثی شده است اما دشمن پس از هر شکست و ناکامی، نقشه‌های تروریستی تازه‌ای طراحی کرده است.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: در اهمیت اقدامات جاری نیروی زمینی سپاه همین بس که اگر برخی طراحی‌های تروریستی دشمن شناسایی و منهدم نمی‌شد، آسیب‌های سنگین و گسترده‌ای را متوجه امنیت مردم می‌کرد و تلفات انسانی زیادی به بار می‌آورد.

وی در ادامه به بهره گیری سرویس‌های دشمن از ظرفیت گروهک‌های تروریستی، داعشی، سلفی و... در منطقه اشاره کرد و افزود: سرویس‌های دشمن تولید و طراحی اقدامات تروریستی و تجهیز و تدارک و هدایت و سازماندهی تروریست‌ها را بر عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در برخی از کشورهای خارجی، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت آفرین پرورش داده می‌شود و جالب است بدانید که این تروریستها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشورهای همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.

وی افزود: جالب است بدانید در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد 30 نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی، هویتی کاملا خارجی داشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.