بررسی ۲۷ طرح فناورانه و ایده نوآورانه در مرکز نوآوری نفت و گاز

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، اولین جلسه شورای سیاست گذاری مرکز نوآوری و فناوری سروینو با حضور مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو و اعضای هیئت مدیره این مرکز برگزار شد. در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری مرکز نوآوری و فناوری سروینو ضمن ارائه گزارش سه ماهه فعالیت مرکز توسط مدیراجرایی، اعضا و حاضرین جلسه پیرامون افق و برنامه های پیش رو فعالیت های سروینو به تبادل نظر پراختند. در این جلسه عامری و کریمی وثیق بر شتاب دهی برنامه های حوزه توسعه علوم فناوری در اکوسیستم نوآوری تاکید کردند.

همچنین ۲۷ طرح و ایده نوآورانه که از سوی هسته های دانشی در حوزه های مختلف صنعت به دبیرخانه سروینو ارسال شده بود در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری مرکز نوآوری و فناوری سروینو بررسی شد.

این نشست با حضور محمد جواد شهرابی عامری معاون پژوهش و فناوری و امیرهومن کریمی وثیق، مدیرعامل شرکت نفت و گاز سرو و موسس مرکز نوآوری سروینو، امین الله مقتدری نماینده بنیاد دکتر زین الدین به عنوان مشاور، احسان ابراهیمی مدیر اجرایی و اعضای شورای سیاست گذاری مرکز نوآوری و فناوری سروینو در محل مرکز نوآوری و فناوری سروینو برگزار شد.

مرکز نوآوری و فناوری سروینو با حمایت از ایده های خلاق و نوآور و تجمیع کلیه‌ای نهادهای حوزه نوآوری در یک مجموعه، به مساحت ۲۰۰ متر مربع در یکی از ساختمان های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، توسط شرکت نفت و گاز سرو بازسازی، تجهیز شده است. این مرکز سعی در جذب، توسعه، توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و نخبگان، توسعه کسب و کارهای نوپا، برندسازی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر، کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق دارد.

شایان ذکر است مرکز سروینو آماده پذیرش تیم های دانشگاهی و استارت آپ ها در رشته های مهندسی و مدیریتی واقع شده است که شامل بخش های فضای کار اشتراکی، شتابدهنده های حوزه های تخصصی ، ارزیابی کسب و کارها ، مشاوره و منتورینگ است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.