ارتش رژیم صهیونیستی: امکان برگرداندن تمامی اسرا با عملیات نظامی وجود ندارد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد ارتش این رژیم قادر به بازگرداندن تمامی اسرای صهیونیست در نوار غزه از طریق عملیات نظامی نخواهد بود.

به گزارش خبرآنی، دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان گفت‌وگو با شبکه ۱۲ این رژیم به ناموثر بودن عملیات نظامی برای بازگرداندن تمامی اسرای صهیونیست از نوار غزه اذعان کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت: باید صراحتا بگوییم ما نمی‌توانیم همه اسرا را از طریق عملیات نظامی بازگردانیم و تلاش می‌کنیم شرایطی را برای بازگشت تمامی اسرا در نزدیک‌ترین زمان ممکن ایجاد کنیم.

در همین راستا، عاموس هرئل، تحلیلگر امور نظامی روزنامه عبری «هاآرتص» گفت: «اسرائیل از دستیابی به پیروزی مطلق دور است.»

وی در ادامه افزود بازگشت تعداد زیادی از اسرای صهیونیست از نوار غزه تنها با انجام قرارداد مبادله اسرا با حماس که امتیازدهی زیادی را می‌طلبد، امکان‌پذیر خواهد شد.

در همین رابطه، روزنامه عبری «معاریو» به نقل از یسرائیل زیف، رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی و سرلشکر ذخیره فاش کرد که تنها انجام معامله با حماس می‌تواند اسرای صهیونیست را بازگرداند.

وی در ادامه افزود این معامله باید بخشی از معامله فراگیر برای پایان دادن به جنگ باشد. معامله برای تبادل اسرا بیشتر به نفع رژیم صهیونیستی است زیرا با یک تهدید موجودیتی در شمال روبه‌رو است.

پیشتر شمار زیادی از سکنه صهیونیست‌ اراضی اشغالی فلسطین با درخواست برکناری بنیامین نتانیاهو و کابینه‌اش و همچنین دستیابی به توافق تبادل اسرای غزه بار دیگر تظاهرات کردند.

این تظاهرکنندگان مسیر بین قدس و تل‌آویو را بستند. آنها خواستار برکناری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر تندرو رژیم صهیونیستی و کابینه‌اش و همچنین انجام معامله اسرا شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی تقریبا هر روز برای آزادی اسرای خود تظاهرات می‌کنند. آنها با سیاست‌های نتانیاهو و کابینه وی در مورد جنگ غزه و آزادی اسرا مخالف هستند. خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید دارند نتانیاهو عمدا مانع رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود و اسرای صهیونیست در اسارت در غزه کشته می‌شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.