صدور ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان

خبرآنی/خوزستان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی خوزستان از صدور ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در استان خبرداد.

پیمان رحمتی در گفت و گو با خبرآنی به صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان اشاره و اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد ۶ هزار و ۵۷۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی، کاردانی و معماران تجربی در ۱۵ نوع مجوز برای متقاضیان حقیقی و حقوقی و بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه، صادر، تمدید، تغییر و ارتقا یافته که از این تعداد ۱۶۲۳ مورد پروانه اشتغال به کار جدید بوده است.

وی با اشاره به صدور ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در استان عنوان کرد: با توجه به وظایف مشخص شده در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، از ابتدای سال ۱۴۰۱ صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی به‌ صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و توسط این اداره انجام می‌شود.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی خوزستان گفت: همچنین از آذرماه سال ۱۴۰۱ تمدید و تغییرات پروانه اشتغال مهندسی هم به‌ صورت الکترونیکی و از سامانه سپامک انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.