لبیب: امیدوارم بهترینِ خودم در المپیک باشم

علی لبیب ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان که به‌عنوان رکابزن اعزامی ایران به المپیک 2024 پاریس انتخاب شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، اظهار داشت: آرزوی هر ورزشکاری است که به المپیک اعزام شود و نتیجه خوبی هم بگیرد. من هم از تصمیمی که گرفته شده است، بسیار خوشحالم و امیدوارم نتیجه‌ای در شأن دوچرخه‌سواری ایران بگیرم و همه را خوشحال کنم.

وی ادامه داد: من در بازی‌های آسیایی هانگژو چهارم شدم و در مسابقات قهرمانی آسیا که چندی قبل در قزاقستان برگزار شد، به مقام سوم و مدال برنز رسیدم. برای پاریس هم تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه کنم و بتوانم دل همه اعضای جامعه دوچرخه‌سواری، فدراسیون و ورزش کشور را شاد کنم.

لبیب درباره نرسیدن رکابزنان ایران به خط پایان در دوره‌های قبلی المپیک گفت: به نظرم باید در شرایط قرار گرفت و متوجه شد که چرا این اتفاق رخ داده است. به حرف‌هایی که زده می‌شود، توجه ندارم و امیدوارم بهترینِ خودم باشم. برنامه‌ریزی که فدراسیون داشته، طی سال‌های اخیر بسیار خوب بوده است. خوشبختانه دوچرخه به‌روز در اختیارمان قرار گرفته است و در چند مسابقه تدارکاتی هم شرکت کردیم. به هر حال امیدوارم همه این تلاش‌ها نتیجه بدهد و عملکرد خوبی در المپیک داشته باشم.

رکابزن 22 ساله ایران با اشاره به حضورش در مسابقات چین به همراه تیم باشگاهی‌اش در این کشور، خاطرنشان کرد: از فدراسیون دوچرخه‌سواری تشکر می‌کنم که به نسل جوان بها داد. تلاش می‌کنم پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.