کسب 2 طلا و 2 نقره دیگر در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا صبح امروز در پاتایا تایلند ادامه پیدا کرد.

تانیا کارگرپور و عباس حسینی در کایاک دونفره 500 متر میکس زیر 23 سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، قرقیزستان و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان 1:39.849 دقیقه در جایگاه نخست ایستادند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و تایلند مدال نقره و برنز به دست آوردند.

الناز شفعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دونفره 500 متر بانوان زیر 23 سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان 1:49.671 دقیقه در جایگاه نخست ایستادند و مدال طلا بر گردن آویختند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و تایلند صاحب مدال نقره و برنز شدند.

تیم کایاک چهارنفره مردان ایران با ترکیب عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار، امیررضا برزگر و امیررضا اولادیان در مسابقه فینال 500 متر با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، ازبکستان، هند و چین‌تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان 1:26.470 دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان صاحب مدال طلا و برنز شدند.

ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در مسابقه فینال کایاک دونفره 500 متر بانوان جوانان با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، تایلند و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان 1:51.583دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ویتنام صاحب مدال طلا و برنز شدند.

هستی ناصری و زهرا مطهر در کانوی دو نفره 200 متر بانوان زیر 23 سال در مسابقه نیمه‌نهایی با رقبایی از هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان 48.529 ثانیه دوم و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان تایلند و هند اول و سوم شدند.

ثنا زارع در کانوی یکنفره 200 متر بانوان جوانان در مسابقه نیمه‌نهایی با رقبایی از کره، کامبوج، میانمار و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان 55.899 ثانیه چهارم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند. در این رقابت نمایندگان تایلند، کره و میانمار اول تا سوم شدند.

همچنین هورام قاسمی در کانوی یکنفره 200 متر مردان جوانان در مسابقه نیمه‌نهایی با رقبایی از اندونزی، هنگ‌کنک، کره و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان 46.939 ثانیه چهارم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند. در این رقابت نمایندگان ویتنام، کره و اندونزی اول تا سوم شدند.

در ادامه رقابت‌های نمایندگان کشورمان هدیه خیرآبادی در کانوی یکنفره 200 متر بانوان زیر 23 سال در مسابقه فینال با رقبایی از تایلند، ازبکستان، هند، قزاقستان و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان 50.219 ثانیه پنجم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، ویتنام و قزاقستان اول تا سوم شدند.

همچنین زهرا مطهر و محمد عباسی در کانوی دونفره 500 متر میکس زیر 23 سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان 1:58.531 دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مسابقات قایقرانی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.