زاکانی: معیشت و سفره مردم را در دولت آینده پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضا زاکانی؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه جمعه (25خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری، اظهار کرد: در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر اینکه در تدوین و تصویب کدام  از برنامه‌های توسعه کشور نقش داشته‌اید، اظهار کرد: بنده 4 دوره نماینده محلس بودم. سه دوره به صورت کامل  و یک دوره نیز در اواسطش به شهرداری تهران رفتم.

وی گفت: در مجلس هفتم دیدیم این برنامه اشکالات اساسی دارد. بند الف ماده 3 شرایط به سمت می‌رفت که مبانی غلط آن دلاری کردن نرخ  ارز در واقع نرخ انرژی را ایجاد می‌کرد. ما آنجا برنامه را اصلاح کردیم. برنامه پنجم که در تصویب آن مداخله داشتیم و در برنامه ششم دولت آقای روحانی برنامه را نیاورد و اما پیش‌نویس برنامه را متصدی بودم و لذا در نوشتن یک برنامه هم نقش داشته‌ام و در مجلس دهم مجدد این برنامه به تصویب رسید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در مجلس نهم پیش‌نویس برنامه ششم  را متصدی آن بودم. البته آن مجلس پایان پیدا کرد و در مجلس دهم این برنامه به تصویب رسید.

زاکانی با بیان اینکه در مجلس یازدهم‌ در مرکز پژوهش‌ها به عنوان رئیس مسئولیت داشتم، افزود: با این موارد لذا به برنامه‌های توسعه‌ای اشراف دارم و میدانم اجرای درست به چه صورت انجام می‌گیرد و برنامه پنج‌ ساله برای کشور بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه قانون برای اجراست، گفت: کسی که آن را قبول ندارد، وارد عمل نشود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت بنده در جهت معیشت مردم و مشکلات مردم هدف اصلی است و به دنیال توسعه و پیشرفت زیرساخت ها را خواهیم داشت.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.