پزشکیان: باید به شایستگان در سراسر کشور اجازه خودنمایی بدهیم

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در همایش فرهنگیان ستاد انتخاباتی خود طی سخنانی اظهار داشت:  من آنچه در ذهنم برای ایران و مملکتم به دنبال آن هستم، چیزی جز عزت، سربلندی، حق و عدالت نیست.  

وی افزود: برای من شرم آور است که دیگران از ما جلو افتادند و برخی ها در ایران ما سر در سطل زباله می‌برند. من نه به دنبال پست هستم نه قدرت بلکه آمده ام تا در کنار شما و همه دلدادگان ایران از این بحران خارج شویم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ما قادریم از  بحران فعلی خارج شویم به شرطی که به شایستگان در سراسر کشور اجازه خودنمایی بدهیم. ما نباید تصور کنیم فقط آدم هایی که در تهران هستند می‌فهمند و عاقل هستند. تغییر این وضعیت جز با مشارکت و حضور در صحنه و جز با تلاش همه ما امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه شعار ما باید "هر ایرانی یک ستاد" باشد، گفت:  هر جا که هستید اگر من نتوانستم شما را ببینم من را ببخشید اما دل ما با شماست.

این کاندیدای انتخابات با بیان اینکه از این که در خیابان های این کشور به زن و دختر ایرانی بی احترامی می‌کنند شرمنده ام، عنوان کرد: انسان‌ها  از دیدگاه ما کرامت دارند و فرقی نمی‌کند که زن باشند یا مرد.  ما می‌توانیم با منطق دست به دست هم دادن، این مسیر را طی کنیم و مملکت خود را آباد کنیم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه  معلمان آینده کشور ما را می سازند، گفت:  ما وظیفه داریم برای اینکه معلمان عزت و امینت و کرامتشان حفظ شود تلاش کنیم. من تنهایی کسی نیستم ولی اگر این یک قطره با قطره ها همراه شود تبدیل به دریایی می شود که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی او بایستد.

وی در پایان گفت: ما باید گفتگو کردن با یگدیگر و با همسایگان و دنیا را یاد بگیریم. ما حق نداریم با کسی دعوا کنیم و حق نداریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.