هشدار مدیریت بحران به مردم؛ جو پایتخت همچنان ناپایدار است

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حامد یزدی‌مهر؛ مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طی روز گذشته و به دنبال هشدارهای اعلامی از سوی سازمان هواشناسی و اداره‌کل مدیریت بحران و توصیه‌های لازم در خصوص تقویت ناپایداری‌های جوی، شاهد بروز برخی حوادث از قبیل شکستن درخت، قطعی در کابل‌های برق، سقوط اجسام مثل برخی سنگ نماها از ارتفاع و دیگر موارد بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی روز گذشته مبنی بر تقویت ناپایداری‌های جوی، توصیه اکید مدیریت بحران به مردم عزیز این است که تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از بروز خسارت را پیش‌بینی کنند.

یزدی‌مهر عنوان کرد: در این راستا باید اقداماتی همچون محکم کردن سازه‌های سست، تابلوهای تبلیغاتی و احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره و اجتناب از تردد کنار درختان کهنسال صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری جوی از بعد از ظهر دیروز پنج‌شنبه 24 خرداد ماه آغاز و تا روز شنبه 26 خرداد ماه تداوم خواهد داشت، افزود: از همه مردم استان به ویژه ساکنان نیمه جنوبی و برخی مناطق غربی، شهریار و ملارد می‌خواهیم ضمن اجتناب از قرار گرفتن در لبه پرتگاه و پشت‌بام با توجه به مخاطره‌آمیز بودن شرایط جوی از توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودها نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: در مدت زمان هشدارهای صادر شده به خصوص در مواقع احتمال بروز طوفان توصیه مدیریت بحران این است که در انجام امور عمرانی احتیاط لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.