موسوی: گول پنجمی امسال را نمی‌خوریم/ با ربیعی ادامه می‌دهیم

مرتضی موسوی زنوز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، در مورد برنامه ذوب‌آهن برای فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ما از آقای نکیسا مدیرعامل باشگاه برای فصل آینده برنامه خواستیم. قرار است ایشان برنامه خود را ارائه کند و به‌زودی در هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد. در حال حاضر برنامه‌های باشگاه دنبال می‌شود، اما بعد از تصویب در هیئت مدیره با قدرت بیشتری پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه «سال بعد هم خدمت آقای نکیسا هستیم.»، درباره وضعیت سرمربی ذوب‌آهن در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر، تصریح کرد: قرارداد آقای ربیعی یک ساله بود که به اتمام رسید. ما بنا داریم با آقای ربیعی ادامه بدهیم و بعد از مذاکره با ایشان و در صورت توافق دو طرف، برای سال بعد همکاری‌مان ادامه پیدا می‌کند. به هر حال ما در این فصل پنجم شدیم و شرایط خوبی داشتیم. با این وجود به دلیل اینکه مدت قرارداد همکاری آقای ربیعی و ذوب‌آهن یک ساله بوده است بعد از مذاکره و در صورت توافق ادامه می‌دهیم.

«با توجه به کسب رتبه پنجم لیگ برتر، در فصل آینده انتظار هواداران کسب رتبه بهتری نسبت به فصل قبل است. آیا وضعیت بودجه و شرایط ذوب‌آهن چنین اجازه‌ای می‌دهد؟»، رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ این سؤال هم گفت: ما گول رتبه پنجم امسال را نمی‌خوریم. ما بر حسب شرایط و امکانات خودمان پیش می‌رویم و نباید فراموش کرد که تیم‌های دیگر هم برای ارتقا خودشان در فصل آینده می‌جنگند و شاید آنها بخواهند بودجه بیشتری هزینه کنند. بنابراین ما ضمن اینکه تمایل داریم برای رتبه بهتر و حتی کسب سهمیه بجنگیم، اما به شرایط خودمان هم نگاه می‌کنیم و بر حسب برنامه‌هایی که داریم، پیش می‌رویم.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.