آقایی: مسئولان پرسپولیس با جدایی اوسمار غافلگیر نشدند

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در واکنش به قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: اوسمار به هر حال زحمتش را برای پرسپولیس کشید و خوشبختانه نتایج خوبی هم در این مدت کسب کرد. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم فصل گذشته علی‌رغم اینکه پس از جدایی گل‌محمدی این احتمال بود که اُفت کند، اما پس از حضور سرمربی برزیلی به‌عنوان شخص اول کادر فنی، نتایج خوبی گرفت و فوتبال هجومی و رو به جلویی را به نمایش گذاشت و در نهایت هم با تلاش کادر فنی و بازیکنان، این تیم توانست جام قهرمانی را کسب کند.

 

وی ادامه داد: همانقدر که اوسمار به پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی کمک کرد، باید بگوییم که پرسپولیس هم باعث شد که او اعتبار ویژه‌ای کسب کند، در واقع هر دو طرف به هم کمک کردند. در حال حاضر هم طبیعی است که اوسمار برای آینده‌اش بخواهد تصمیم بگیرد و خیلی نمی‌توانیم به او ایراد بگیریم، اما اگر پرسپولیس با اوسمار ادامه می‌داد با توجه‌ به شناختی که او از تیم فعلی و همچنین نقاط ضعف و قوت پرسپولیس داشت، قطعاً می‌توانستیم به آینده تیم امیدواری بیشتر داشته باشیم.

«مدیران پرسپولیس تجربه چنین شرایطی دارند و از خداحافظی اوسمار شوکه نشدند.»، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله خاطر نشان کرد: رضا درویش و همکارانش در تیم مدیریتی باشگاه، قطعاً در این مدت باب مذاکره با مربیان مدنظرشان را باز کرده‌اند. به هر حال مشخص بود که ممکن است اوسمار با توجه به وضعیتش از پرسپولیس جدا شود و نمی‌توانیم بگوییم که الان مدیران باشگاه غافلگیر شده‌اند. آنها بدون شک بهترین تصمیم را خواهند گرفت و یک مربی را که لیاقت نشستن روی نیمکت پرسپولیس داشته باشد، انتخاب خواهند کرد.

آقایی در واکنش به این موضوع که در میان گزینه‌های مطرح شده نام علی دایی و دراگان اسکوچیچ هم به چشم می‌خورد، تصریح کرد: علی دایی که اسطوره فوتبال ایران است و حتی با توجه به دوری چند ساله‌اش از فوتبال اگر به پرسپولیس برگردد، قطعاً اتفاق جذابی است و می‌تواند به تیم کمک کند. او درست است که چند سالی در فوتبال حضور نداشته، اما قطعاً اتفاقات فوتبال و مسائل این رشته را دنبال کرده است و مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: از سوی دیگر دراگان اسکوچیچ هم مربی‌ شناخته‌شده‌ای بوده و کسی است که سال‌ها در فوتبال ایران کار کرده و شناخت خیلی خوبی از شرایط فوتبال و لیگ ما دارد. او هم اگر بتواند به پرسپولیس بیاید می‌تواند گزینه خوبی باشد. به عقیده من مدیران پرسپولیس باید فردی را جانشین اوسمار ویرا کنند که در درجه اول شناخت خوبی از فوتبال ما داشته باشد و بعد از آن رزومه و سابقه‌اش پربار و قابل ذکر باشد. این واقعیت را باید در نظر گرفت که زمان از هر چیزی برای پرسپولیس مهم‌تر است و مدیران این باشگاه نباید به راحتی وقت را تلف کرده و هرچه سریع‌تر سرمربی را انتخاب کنند تا تیمی قوی برای فصل آینده و حضور در آسیا مهیا شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.