دولت شهید رئیسی ثابت کرد که 3 سال بزرگتر از 8 سال است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضا زاکانی؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز پنج‌شنبه (24 خردادماه) در برنامه "با‌ مردم" ضمن اشاره به شهادت رئیسی رئیس جمهور، اظهار کرد: شهادت ایشان را تسلیت عرض می‌کنم که حادثه بسیار تلخ و جانسوزی بود. ما در آستانه مردم‌ساری دینی در پای صندوق‌ها هستیم. شرایط امروز کشور شرایط خاصی است و دولت شهید رئیسی یک مختصاتی داشت که حفظ این مختصات یک امر ضروری است ما از بعد از اصلاح قانون اساسی شرایطی که داشتیم یک شرایط متوازنی نبود.

زاکانی ادامه داد: شهید رئیسی  در مسیر ساختن ایرانی آباد از هیچ چیز دریغ نکرد. رئیسی منت می‌کشید تا به مردم خدمت کند و در سفرها محروم‌ترین نقاط را انتخاب می‌کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسئولان جدای از مردم اگر زندگی کنند نتیجه این میشود که در خلا تصمیم گیری می‌کنند و با واقعیت‌های جامعه آشنا نمی‌شوند نسبت رئیسی با سایر قوا دوستی بود و کسی از شهید رئیسی اختلاف ندید. 

وی اضافه کرد: همه به رئیس جمهور شهید اعتماد کردند و وی را حامی خود می‌دیدند. مشایعت و حضور بی نظیر سران کشورهای خارجی و اظهار محبت و هم دردی آنها و همچنین در سازمان ملل و جهان نشان دهنده جایگاه ویژه شهید بود.

 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر شرایط ایام گذشته رو با کنونی مقایسه کنیم وضع ذخایر و شرایط را بررسی کنیم مشخص می‌شود که بهبود یافته است. ما باید تلاش کنیم مسیر را تکمیل کنیم و ابعاد تحول و پیشرفت را برمبنای عمل توسعه بدهیم تا ظرفیت‌های کشور به بهترین نحو در مسیر رشد کشور قرار بگیرد و گره از مشکالت مردم بردارد.

زاکانی اضافه کرد: شهید رئیسی برای خود خادمی و نوکری را انتخاب کرد و در مسیر ساختن ایرانی آباد و پیشرفته از هیچ چیزی دریغ نکرد؛ او منت می‌کشید که برای مردم نوکری کند. می‌شود مثل سال‌های پیش از دولت شهید رئیسی توی اتاق نشست و کشور را اداره نمود، اما اگر مسئولین جدای از مردم زندگی کنند واقعیت‌های جامعه را درک نمی‌کنند. دولت شهید رئیسی ثابت کرد که 3 سال برابر نه، بلکه بزرگتر از 8 سال است.

این خبر در حال تکمیل است......

منبع : تسنیم
برچسب ها :

رئیسی بزرگتر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.