دومین حادثه امنیتی امروز در بندر الحدیده یمن

سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حمله دیگر در فاصله ۸۲ مایل دریایی از بندر الحدیده در دریای سرخ خبر داد.

به گزارش خبرآنی، سازمان تجارت دریایی انگلیس عصر روز پنجشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی دیگر در دریای سرخ خبر داد و اعلام کرد این رویداد در فاصله ۸۲ مایل دریایی از بندر الحدیده رخ داده است.

همزمان منابع خبری یمن گزارش دادند ائتلاف متجاوز انگلیسی و آمریکایی امروز سومین حمله هوایی خود به شهرستان «الصلیف» استان الحدیده انجام داده است.

ظهر امروز پنجشنبه هم شرکت امنیت دریایی «امبری» انگلیس اعلام کرد گزارشی را مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی در حدود ۱۲۹ مایل دریایی در شرق خلیج عدن واقع در اقیانوس هند دریافت کرده است.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.