حمله گسترده موشکی حزب‌الله به مقر اطلاعات رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از هدف‌گیری مقر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی که مسئول ترورها در لبنان است، با پرتاب بیش از ۱۰۰ موشک خبر داد.

به گزارش خبرآنی، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد : ما به یکباره به ۱۵ پایگاه نظامی اسرائیل در جلیل و جولان اشغالی حمله کردیم. ما ۳۰ پهپاد انتحاری را به سمت سایت‌های نظامی مورد هدف اسرائیل و حدود ۱۵۰ موشک پرتاب کردیم. حمله‌ای که امروز انجام دادیم بزرگترین و جامع ترین حمله از ۸ اکتبر است. هدف این حمله ترکیبی جلوگیری از اشغال و پاسخ به ترور فرمانده نظامی طالب عبدالله بود.

منابع خبری اعلام کردند که ده‌ها موشک از لبنان به سمت اهداف رژیم صهیونیستی در الجلیل الاعلی و بلندی‌های اشغالی جولان پرتاب شده است.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند آژیرهای خطر در «کتسرین» واقع در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که حدود ۱۰۰ موشک و راکت از لبنان به سمت «کتسرین» و اطراف آن شلیک شده‌اند.

درپی این حمله منابع رسانه‌ای صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی در شمال اراضی اشغالی و بلندی اشغالی جولان خبر داده‌اند.

در همین راستا، یک منبع در حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در دور جدید حملات مقر اطلاعات اسرائیل در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار دادیم.
این منبع اعلام کرد که این مقر مسئول اقدامات ترور در لبنان بوده است.
وی همچنین گفت: ما به ستاد هفتمین تیپ زرهی در جولان اشغالی موسوم به پایگاه «داود» حمله کردیم.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ما در پاسخ به ترور انجام شده توسط دشمن صهیونیستی در روستای «جویا» ، حمله‌ای ترکیبی توسط موشک و پهپاد به مواضع دشمن انجام دادیم.
در این بیانیه آمده است: ما در این عملیات پایگاه‌های «الزاعوره»، «کتسرین»، «نفح»، ۲ پادگان «کیلع» و «یوآو» و گردان «السهل» در «بیت هیلل» را هدف قرار دادیم.
حزب‌الله همچنین اعلام کرد: در این حمله همچنین با چند پهپاد « ۲ پایگاه «داود» و «میشار» و پادگان «کتسرین» را به صورت دقیق هدف قرار دادیم.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.