ارتش صهیونیستی جنین را منطقه بسته نظامی اعلام کرد / بولدوزرهای اشغالگران به جان شهر افتاده‌اند

در پی یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «جنین» واقع در شمال کرانه باختری و درگیری‌ میان اشغالگران و فلسطینیان در این شهر و اردوگاه آن، ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را منطقه نظامی بسته اعلام کرد.

به گزارش خبرآنی، در همین راستا، «کمال ابوالرب» فرماندار جنین به خبرگزاری وفا گفت: رژیم اشغالگر به دلیل تداوم تجاوزات علیه جنین و اردوگاه آن به انجمن مدنی اطلاع داده است که تا اطلاع ثانوی از ورود و خروج به اردوگاه جنین خودداری کند.
فرماندار جنین افزود: ارتش رژیم اشغالگر در حال تخریب زیرساخت‌ها و خیابان‌های میدان تجاری جنین و اردوگاه آن است.
وی همچنین اعلام کرد: رژیم اشغالگر ورود و خروج از کمپ جنین را ممنوع کرده است.

براساس گزارش روسیا الیوم، منابع محلی اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی به محله «الجابریات» واقع در شهر جنین یورش بردند و درنتیجه آن درگیری‌هایی رخ داد و دراثنای آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شد و آنها مانع دسترسی امدادرسانان به این جوان شدند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که اشغالگران به سمت کادرهای درمان و آمبولانس‌ها یورش برده و اقدام به تخریب گسترده زیرساخت‌ها و دارایی‌های شهروندان فلسطینی در خیابان‌های «الناصرة» و «حیفا»، اطراف مدرسه «الوکالة» در این اردوگاه، محله‌های «الجابریات» و «الزهراء» و خیابان‌های اطراف میدان «الجلبونی» و «واد برقین» با بولدوزر کردند که درنتیجه آن جریان برق تعدادی از محله‌ها قطع شد.

اشغالگران همچنین به مسجد «الترکی» در الجابریات یورش بردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت کادر درمان وابسته به هلال احمر دراثنای تلاششان برای دسترسی به یک فرد مجروح در منطقه «الجابریات» در جنین بورش بردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین صبح امروز (پنجشنبه) به شماری از شهرک‌ها در کرانه باختری یورش برده و طی آن تعدادی از فلسطینیان را بازداشت کردند.

از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفت اکتبر ارتش این رژیم عملیات‌ها و یورش‌های خود را به کرانه باختری افزایش داده است که منجر به شهادت ۵۴۴ نفر از جمله ۱۳۳ کودک و زخمی‌شدن بیش از ۵۲۰۰ نفر دیگر در کرانه باختری شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.