دبیرکل جنبش النجباء: اسرائیل بهای سنگینی پرداخت می‌کند

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء در سخنانی در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که این رژیم بهایی سنگین پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرآنی، شیخ «اکرم الکعبی»  دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء در پیامی شهادت «طالب سامی عبدالله» (ابوطالب) فرمانده جهادی حزب‌الله لبنان را به سیدحسن نصرالله، رزمندگان مقاومت لبنان و خانواده آن شهید، تعزیت و تسلیت گفت.

طبق گزارش سایت النجباء، شیخ اکرم الکعبی شهید ابوطالب را فدایی ارزش‌های ناب اسلامی توصیف و تاکید کرد: مردان راستین پیمان بسته‌اند که در قبال این خون‌های پاک، دشمن را خیلی زود به پرداخت بهایی سنگین و دوچندان وادار سازند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که مقاومت عراق و لبنان و سوریه و یمن و ایران، جهاد خود را تا آزادسازی قدس از لوث اشغالگران یاغی متوقف نخواهند کرد.

حزب‌الله لبنان چهارشنبه از شهادت چهار تن از رزمندگان خود از جمله یک فرمانده نظامی در حمله رژیم صهیونیستی به روستای ویا در جنوب لبنان در نزدیکی شهر صور خبر داده و اعلام کرده بود که «طالب سامی عبدالله»، ملقب به «حاج ابوطالب» از فرماندهانش در این حمله به شهادت رسیده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.