دعوت از نامزدهای انتخابات برای حضور در دانشگاه تهران

 به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه ای به نامزدهای انتخابات از آنها برای حضور در دانشگاه و در جمع دانشجویان دعوت و اعلام کرد: نوع مواجهه با این دعوت و نحوه حضور در دانشگاه به مثابه بستر مهم طرح مطالبات مردمی، تحت نظر آحاد جامعه خواهد بود.

دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ,

در بخشی از این نامه آمده است:

از شما نامزدهای کرسی ریاست جمهوری [که حقیقتا امروز و علی‌الخصوص پس از شهادت شهید رئیسی نصاب جدید و ارتقایافته‌ای پیدا کرده] دعوت می‌گردد تا با حضور در دانشگاه تهران، به عنوان نماد آموزش عالی کشور، پاسخگوی سوالات دانشجویان که به نمایندگی از مردم است، باشید.

بدیهی است که نوع مواجهه با این دعوت و نحوه حضور در دانشگاه به مثابه بستر مهم طرح مطالبات مردمی، تحت نظر آحاد جامعه خواهد بود.

عدم توجه به تخاطب واقعی با دانشجویان و یا حضور نمایشی و میتینگی در دانشگاه، توسط هر یک از نامزدها در آستانه انتخابات، علاوه بر آنکه یکی از ویژگی‌های مهم نامزد مطلوب انقلاب اسلامی را از وی سلب می‌کند، موید این موضوع نیز خواهد بود که نامزد مذکور در زمان تصدی جایگاه ریاست جمهوری، که حقیقتا جایگاه خدمت و جهاد است، به طریق اولی توجهی به حضور در دانشگاه و توجه به مطالبات دانشجویی_مردمی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.