کار بارسلونا برای حفظ کانسلو سخت شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در اینکه باشگاه بارسلونامایل به نگه داشتن ژوائو کانسلوست هیچ تردیدی وجود ندارد، اما ماندن یا نماندن این مدافع پرتغالی در کنار آبی و‌ اناری‌ها حتی اگر خود بازیکن هم بخواهد، منوط به موافقت منچسترسیتی است.

کانسلو تابستان سال گذشته در پی اختلافاتی که با پپ گواردیولا پیدا کرد، به صورت قرضی به بارسلونا پیوست و توانایی‌هایش را در این تیم به رخ کشید هرچند گهگاه به‌عنوان دفاع چپ مورد استفاده قرار گرفت و در آن پست مرتکب اشتباهاتی مهلک و تأثیرگذار شد که مهمترین‌شان در ال‌کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو و بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بود و در هر دو مورد بارسلونا شکست خورد.

با این حال بارسلونا قصد دارد این بازیکن 30 ساله را نگه دارد و با توجه به مشکلات مالی باشگاه چاره‌ای جز قرض گرفتن دوباره او ندارد. منچسترسیتی اما به ژرژ مندز مدیربرنامه‌های کانسلو اطلاع داده است که ترجیح می‌دهد او را به صورت قطعی بفروشد تا بخشی از 65.5 میلیون یورویی که برای خریدش از یوونتوس پرداخت را به خزانه خود برگرداند.

 

در این میان نشریه موندودپورتیوو هم اعلام کرده که منچسترسیتی برای فروش کانسلو پیشنهادی دریافت کرده است و ترجیح می‌دهد به آنها گوش کند تا اینکه صرفاً به پرداخت تمام یا بخشی از حقوق بازیکن توسط بارسلونا رضایت دهد.

کانسلو تابستان سال گذشته از آرسنال پیشنهاد داشت، اما بارسلونا را در اولویت قرار دارد و از آنجایی که بارسلونا قدرت خریدش را نداشت به این تیم قرض داده شد. امسال هم اوضاع دارد به شیوه‌ای مشابه پیش می‌رود مگر اینکه کانسلو در انتخاب مقصد خود تجدیدنظر کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

بارسلونا کانسلو

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.