محمدزاده: حضور در آسیا انرژی زیادی از تیم ما گرفت

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره عملکرد نساجی در فصل گذشته گفت: ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و از همان ابتدا شروع بدی داشتیم و در خیلی از بازی‌ها مفت امتیاز از دست دادیم. با این حال لیگ برای ما خوب تمام شد و خوشحالیم که شرمنده هواداران نساجی نشدیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نساجی در فصل گذشته نتایج خوبی نگرفت، تصریح کرد: گاهی اوقات ممکن است یک تیم با چنین وضعیتی مواجه شود و نمی‌توان یک نفر را مقصر قلمداد کرد. متأسفانه نتایج خوبی نگرفتیم و فکر می‌کنم حضور در لیگ قهرمانان آسیا انرژی زیادی از تیم ما گرفت. وقتی یک تیم می‌خواهد در سه جام بجنگد از همه لحاظ باید در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

مدافع تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: ما در لیگ قهرمانان با اشتباهات بچگانه حذف شدیم و این اتفاق فشار زیادی روی تیم ما در لیگ برتر ایجاد کرد. ما بازیکنان هم تا حدودی مقصر بودیم، ولی در هفته‌های پایانی لیگ توانستیم نتایج خوبی بگیریم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم. باید از زحمات سیدمهدی رحمتی، ساکت الهامی، آقای حدادیان و تمامی اعضای مجموعه نساجی تشکر کنم. امیدوارم نساجی فصل بعد نتایج خوبی بگیرد و فصل گذشته را جبران کند.

محمدزاده راجع به وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: من یک سال دیگر با نساجی قرارداد دارم و باعث افتخارم است که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.