وزیر اطلاعات: باید برای مشارکت مردم در انتخابات بکوشیم

به گزارش حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات طی سخنانی با اشاره به برپایی دولت اسلامی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی توانست مدیریت دولت اسلامی در تراز را عرضه کند.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی کسی است که توانست به پیروی از رهبرش که همیشه متواضعانه خود را سرباز او می‌نامید احیاگر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این دوران کوتاه شاهد تحولات و پیشرفت‌ها و رشد‌های بسیاری بودیم.

خطیب گفت: علیرغم اینکه تمام دشمنان داخلی و خارجی و عوامل آنها تلاش کردند که این تجربه موفق گام دوم را آزرده کنند، تلاش کردند آن را به نحو‌های مختلف با شیوه‌های متفاوت و با جنگی ترکیبی و به شکل‌ها و شیوه‌های مختلف رسانه‌ای، اقتصادی، تحریمی و... در فشار قرار دهند و باشکست روبرو کنند ولی عمل خالصانه همواره مورد لطف و عنایت الهی است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی گفت: در سال جدید پس از طوفان الاقصی که توانست منطقه، دنیا و افکار عمومی را به مقاومت سوق دهد و پس از عملیات وعده صادق که نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران توانستند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند و پس‌از طوفان دانشجویان در قلب نظام سلطه و غرب حرکت مردم ما در تشییع و عزاداری شهدای خدمت حرکتی در ادامه این تحولات بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات همه باید همت و تلاش‌مان را برای مشارکت مردم بسیج کنیم و برای آنچه را که رهبرمان در ادامه جریان انقلاب ترسیم کردند و همه باید تلاش، برنامه‌ریزی‌مان در جهتی باشد مسیری را که آیت‌الله شهید برپا کرد و ادامه آن را رهبر عزیزمان خواستار شدند را تداوم ببخشد.

خطیب افزود: به نحوی این نامزد‌های ریاست جمهوری تلاش کنند که عملاً تحقق مسیر انقلاب اسلامی و ادامه جریان انقلاب اسلامی تضمین شود و این مطالبه‌ای است که مردم و کسانی که در تشییع این شهدای خدمت شرکت کردند از نامزد‌های ریاست جمهوری انتظار دارند.

وی گفت: باید بدانیم ادامه راه آیت‌الله رئیسی در ویژگی‌هایی است که این شخصیت داشته و رهبر انقلاب آن را ترسیم کردند و الگو پذیری ما می‌تواند این تداوم را با جدیت بیشتری ترسیم کند و می‌تواند خدمت‌گذار‌ی ما را بیانگر باشد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.