وزیر صمت: رویکرد دولت، توسعه صنایع هوشمند در گیلان است

خبرآنی/گیلان وزیر صمت گفت: انقلابی که در حوزه احیاء واحدهای صنعتی راه افتاده با قدرت ادامه دارد، رویکرد دولت توسعه صنایع هوشمند در گیلان است.

عباس علی‌آبادی امروز  در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  بهره‌وری حداکثری راهبرد مهم و اساسی دولت سیزدهم در حوزه صنعت و تولید است، اظهار کرد: احیاء واحدهای راکد از اولویت‌های دولت سیزدهم بوده و افزایش بهره‌وری در حوزه صنعت و تولید مستلزم احیاء واحدهای راکد و نیمه فعال است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم تحول جدی در احیاء واحدهای راکد در کشور ایجاد شده، گفت:انقلابی در حوزه واحدهای تولیدی و راکد به راه افتاده و با قدرت ادامه دارد.

وزیر صمت: رویکرد دولت، توسعه صنایع هوشمند در گیلان است

وی با تاکید بر لزوم کاهش مصرف انرژی در حوزه تولید گفت: کاهش مصرف انرژی در بخش صنعت و تولید یک رویکرد اساسی است و باید نحوه حرکت و ریل‌گذاری صنعت به گونه‌ای باشد که کاهش مصرف انرژی را به دنبال داشته باشد.

وزیر صمت: رویکرد دولت، توسعه صنایع هوشمند در گیلان است

وزیر صمت با بیان اینکه باید متناسب با ظرفیت و جغرافیای گیلان  در جهت توسعه استان برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی کرد، افزود: با توجه به حساسیت‌های زیست محیطی گیلان، صنایعی که آلایندگی دارند نباید در گیلان برای آنها برنامه‌ریزی شود.

وزیر صمت: رویکرد دولت، توسعه صنایع هوشمند در گیلان است

وی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم توسعه صنایع هوشمند در گیلان است، افزود: توسعه گردشگری در گیلان با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت این استان می‌تواند به توسعه صنعتی و اقتصادی کمک کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.