مارتینس: تعهد رونالدو به عنوان کاپیتان باور نکردنی است

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، روبرتو مارتینس که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز مسابقات یورو 2024 موفق شدند در ورزشگاه مونیسیپال آویرو میهمانش تیم ملی ایرلند جنوبی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند، پس از این دیدار گفت: عملکرد تیم بسیار خوب بود اما ما نیاز به شدت دفاعی و تمرکز روی هر ساختار تاکتیکی داریم و باید در دفاع مستحکم‌تر عمل کنیم.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال پرتغال که شاگردانش در گروه F رقابت‌های یورو 2024 با تیم‌های ترکیه، جمهوری چک و گرجستان همگروه هستند، درباره آماده‌سازی تیمش برای این مسابقات اظهار داشت: ما حالا یک تیم هستیم. این اردوی آماده‌سازی ما (اشاره به این دو بازی دوستانه اخیر) عالی بود چون مصدومی نداشتیم و په‌په، پدرو نتو و دیوگو ژوتا که دوره‌هایی با عدم تداوم بازی در باشگاه‌های خود داشتند را ریکاوری کردیم. من از این اردوی آماده‌سازی راضی بودم.

وی همچنین در تمجید از فوق‌ستاره 39 ساله تیمش که در این بازی دو گل به ثمر رساند و شمار گل‌های ملی‌اش را به عدد 130 رساند، گفت: تعهد رونالدو به عنوان کاپیتان باورنکردنی است. ما در این بازی شاهد دو گل در سطح جهانی بودیم، اما از کار او بسیار لذت بردم. کریستیانو دو گل به ثمر رسانده بود اما اولین گزینه او پاس گل دادن به هم تیمی‌‌اش بود. این نشان‌دهنده همبستگی و همراهی است و این از جمه ارزش‌های مهم در رختکن تیم در آستانه رفتن به یورو 2024 است. با این حال گل‌ها نیز بسیار مهم هستند و عالی بودند.

پرتغال حالا باید عازم آلمان شود و خود را برای بازی با جمهوری چک در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی مسابقات یورو 2024 آماده کند، دیداری که سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه ردبول آره‌نای شهر لایپزیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.