85 درصد از جمعیت 20 میلیونی خانوار کالابرگ دریافت می‌کنند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، سیدصولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای این وزارتخانه در سه سال گذشته گفت: ایجاد اشتغالی که در این دولت صورت گرفته، در چند دهه اخیر رکورد محسوب می‌شود. در این سالها نرخ بیکاری فارغ التحصیلان و بانوان کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر یک طرح بسیار مطلوبی در وزارت کار اجرا شد که طرح کالابرگ الکترونیکی بود که ما توانستیم بالغ بر 85 درصد از جمعیت 20 میلیونی خانوارهای کشور را پوشش بدهیم. همچنین ما در حوزه مستمری بگیران تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد افزایش سطح خدمات را داشتیم و از حیث ریالی در طول این دولت معادل 180 درصد افزایش پیدا کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در حوزه افزایش تخت‌های بیمارستانی اقدامات قابل توجهی صورت گرفت. علاوه بر این همه تلاش ما این است که همسان‌سازی بازنشستگان را در سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری عملیاتی کنیم. در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بالغ بر 5 میلیون نفر دوره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اجرا شد.

وزیر کار عنوان کرد: در این سالها با همکاری قوه قضاییه بالغ بر 100 هزار میلیارد تومان از اموال صندوق‌های بازنشستگی که به انحای مختلف توسط برخی افراد حقیقی و حقوقی تصرف شده بود برگردانده شد و بالغ بر 100 هزار میلیارد تومان حکم به نفع صندوق‌های بازنشستگی گرفتیم. 

خبر در حال تکمیل است...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.