قاضی‌زاده هاشمی: اقتصاد را فوریت و خانواده را اولویت می‌دانم

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه صف اول شبکه خبر امروز سه‌شنبه طی سخنانی اظهار داشت: بنده افتخار داشتم که در مجلس نماینده مردم مشهد در مجلس بودم و رزومه من در فضای مجازی با جزئیات وجود دارد و مردم می‌توانند به آن رجوع کنند.

وی افزود: من یک پدر و پزشک متخصص جراح و قاضی‌زاده قانون گذار و به واسطه ریاست بنیاد شهید مجری قانون بودم و در یک اندیشکده که رئیس آن بودم درباره مدل حکمرانی کشور مطالعه کردم و می‌توانم عرض کنم مسائل مزمن شده کشور بجز انقلاب در سازوکارهای اداره کشور حل نخواهد شد.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: در گذشته توسط دولت‌های قبلی برنامه‌هایی اجرا شده که مشکلات ما را بیشتر کرده است. لذا حل مشکلات اقتصاد را فوریت اما اولویت اول را رسیدگی به امور خانواده می‌دانم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در بنیاد شهید از بیست سال قبل ابلاغ شده بود که بنیاد باید از بنگاه‌داری خارج می‌شد، ما موفق شدیم این کار را انجام دهیم و همین الان کارهای صندوق اندوخته شاهد در حال انجام است تا به خانواده شهدا واگذار شود و موسسه اقتصادی کوثر هم در حال واگذاری به خانواده شهدا است.

وی ادامه داد: بانک دی در شرف انحلال بود و الان احیا شده و بالاترین رشد سپرده در بین بانک‌های خصوصی و دولتی را داراست.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.