رشیدی: نکونام بد کار نکرد که از استقلال برود

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره بحث ادامه همکاری باشگاه استقلال با جواد نکونام اظهار داشت: هیچ اطلاعی از وضعیت باشگاه استقلال نداریم و نمی‌دانیم چه تصمیمی می‌گیرند. نکونام خوب کار کرد و تیمش با دست‌های خالی تا روز آخر صدرنشین بود. گرفتن 67 امتیاز با تیم بی‌بضاعت اتفاق خوبی بود، هر چند که نواقصی هم وجود داشت. بارها گفته بودم زوجی مثل مهدی قایدی - شیخ دیاباته یا قائدی - محمد محبی در استقلال به وجود نمی‌آید و کادر فنی استقلال بدون حضور این بازیکنان خوب تیم را بالا آورد.

وی در ادامه افزود: نکونام نتایج بدی نگرفت که بخواهد برود. اگر مربی خارجی بیاورند چند ماه طول می‌کشد تا با فرهنگ فوتبال ایران آشنا شود. نکونام یک سال در استقلال مربیگری کرد و آشنایی زیادی با تیم دارد، به خصوص اینکه استقلال در فصل پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و می‌تواند از تجربیات این مربی استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان راجع به دیدار تیم ملی ایران با ازبکستان در آخرین مسابقه مرحله اول انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا گفت: صعود ایران قطعی شده است و باید این بازی را ببرد و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. جدا از این مسئله هر دو تیم دنبال پیروزی و دفاع از پرچم کشورشان هستند. قلعه‌نویی طبق قولی که داده بود در دیدارهای اخیر از جوانان استفاده کرده است، البته امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وضعیت خط دفاع و دروازه‌بانی تیم ملی تصریح کرد: گل خوردن در بازی با هنگ‌کنگ زنگ خطری برای فوتبال ایران بود. برای فوتبال ایران خوب نیست که اینگونه از هنگ‌کنگ گل بخورد. قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی باید فکری به حال خط دفاعی و دروازه‌بانی این تیم کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.