مدینه منوره امروز از زائران ایرانی خالی می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، علی اصغری؛ مسئول ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه امروز سه‌شنبه (22 خرداد) تمامی زائرین ایرانی باقیمانده در مدینه عازم مکه مکرمه می‌شوند، اظهار کرد: تا پایان امروز زائران 15 کاروان به تعداد بیش از 2 هزار نفر پس از احرام بستن در مسجد شجره مدینه منوره را با قطار سریع‌السیر به مقصد مکه مکرمه برای بجا آوردن اعمال و مناسک عمره تمتع ترک می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از راهی کردن زائران، تمامی عوامل اجرایی در مدینه منوره نیز راهی مکه مکرمه خواهند شد و این عزیزان روز 12 ذی‌الحجه به مدینه باز خواهند گشت تا شرایط را برای میزبانی از زائران مدینه بعد فراهم کنند.

مسئول ستاد مدینه منوره اعلام کرد که بیش از 30 هزار حاجی ایرانی از روز 14 ذی‌الحجه در قالب کاروان‌های مدینه بعد به قصد زیارت مرقد پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصوم(ع) به شهر پیامبر(ص) می‌آیند و پس از پنج روز اقامت در این شهر و زیارت حرم نبوی و جنت‌البقیع بر اساس جدول برنامه‌ریزی شده به وطن بازخواهند گشت.

گفتنی است امسال 87 هزار و 550 زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف می شوند که بیش از 50 هزار نفر آنان در قالب 365 کاروان مدینه قبل بودند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.