پرداخت وام 50 میلیون تومانی ازدواج توسط شهرداری تهران

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، ضمن تبریک هفته ازدواج، تشکیل خانواده را امری مقدس و یکی از مهمترین عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی عنوان و اظهار کرد: آیات و احادیث بی‌شماری در خصوص اهمیت ازدواج بیان شده چراکه ایجاد جامعه سالم جز با تشکیل خانواده سالم میسر نیست.

وی رفع موانع، ایجاد انگیزه و ارائه تسهیلات تشویقی را از مهمترین عوامل موثر در کاهش میانگین سن ازدواج و افزایش این سنت حسنه دانست و افزود: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اهمیت امر تسهیلگری در ازدواج جوانان مورد تاکید قرار گرفته و برهمین اساس لازم است تمامی سازمان‌ها زمینه افزایش آن را در جامعه فراهم سازند.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران  با بیان اینکه شهرداری تهران در جهت افزایش نرخ ازدواج و فرزندآوری برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است، تخصیص وام کم بهره فوری و بدون ضامن فرزند آوری و ازدواج در راستای اجرای محور همیار و نوبهار بسته خرسند ساز را از جمله این تسهیلات عنوان کرد و یادآور شد: از 22 آبان سال 1401 و همزمان با رونمایی از بسته خرسندساز این تسهیلات به تمامی مشمولین تخصیص یافته و خوشبختانه افزایش قابل توجهی را در این دو حوزه شاهد بوده‌ایم.

باقری به پرداخت وام قرض الحسنه ویژه ازدواج  با رقم 50 میلیونی اشاره کرد و افزود: اعطای 50 میلیون تومان وام کم بهره همزمان با تولد فرزند اول و دوم، صد میلیون تومان به فرزند سوم و 200 میلیون تومان ویژه فرزند چهارم از دیگر حمایت‌هایی است که خوشبختانه رضایت حداکثری کارکنان را به دنبال داشته است.

وی در ادامه از سفر به عتبات و زیارت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان هدیه ویژه ازدواج شهرداری تهران به زوجین اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت پذیرفته تمامی کارکنانی که تاریخ عقد ازدواج آنان پس از رونمایی از بسته خرسند ساز است و تاکنون از تورهای گردشگری محور همیار برخوردار نشده‌اند، از این هدیه معنوی بهره‌مند خواهند شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تصریح کرد: همکاران مشمول این طرح ان‌شاءالله در زمان برگزاری دعای پرفیض عرفه در کربلا حضور خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.