فلسفی: کشاورزی پایه و اساس اقتصاد کشور است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از همکاران می‌خواهم از بخش کشاورزی حمایت کنند تا شاهد محوریت بخشیدن بخش کشاورزی در اقتصاد کشور باشیم.

به گزارش خبرآنی، پیمان فلسفی امروز سه شنبه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  در آستانه تأسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام (ره) قرار داریم. ۲۷ خرداد ماه مصادف با سالروز تأسیس جهاد سازندگی است. یاد و خاطره ۳۳۰۰ شهید جهاد کشاورزی و شهدای خدمت و شهدای پرواز اردیبهشت ماه را گرامی می‌داریم. 

وی در ادامه اظهار کرد: همه شاهد بودند که طی این چند جلسه گذشته عمده دستور کار، نطق‌ها و تذکرات همکاران در خصوص بخش کشاورزی بوده است. امام (ره) زمانی که جهاد سازندگی را تأسیس کردند با هدف محرومیت‌زدایی در روستاها بود. روستا از کشاورزی جدا نیست. کشاورزی است که پایه و اساس اقتصاد کشور است. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از همکاران می‌خواهم از بخش کشاورزی حمایت کنند تا شاهد محوریت بخشیدن بخش کشاورزی در اقتصاد کشور باشیم. در برنامه کاندیدهای ریاست جمهوری نیز بخش کشاورزی به عنوان محور توجهات آنها قرار گیرد. اگر می‌خواهیم به رشد ۸ درصدی در برنامه هفتم پیشرفت برسیم باید به بخش کشاورزی توجه کنیم. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.